tisdag 8 februari 2011

Fjärrkontrollen

Idag fick jag min efterlängtade lilla fjärrkontroll till kameran. Jag beställde den för en vecka sen, och fick ett mail att den var slut på lagret, men skulle skickas så snart den var företaget tillhanda. Och idag kom den! Det gick ju fort! Och i det lilla paketet hade de stoppat ner ett gäng kolor. Trevligt och mycket uppskattat. Där kommer jag att beställa saker ifrån fler gånger. Cyberphoto.se var namnet!


Och givetvis var jag tvungen att testa den med en gång. Förutom att jag kom på att jag måste ha ett stativ också, så funkade fjärrisen superbra! Men lite tight blev bilden, som sagt...


Och så satt lilla E där och lekte med kolorna, sjöng för sig själv och sorterade i rad och på hög. Och tittade lite motvilligt på mig när jag ville fota henne, visst ser man hur hon tänker men åh, ska du fota mig nu igen!!


1 kommentar:

heffamamman sa...

Hihi, Cyberphoto är också mitt favoritställe att shoppa kamerautrustning på. Främst för deras goda kolor. ;-) Jag har en massa saker som jag borde beställa, men det blir aldrig av. Undrar om man kan skriva in i beställningen sen att man vill ha just kolor... För deras chokladstänger är ju inte alls lika goda. :)

En fjärrkontroll kanske jag också borde lägga till på den långa listan...