lördag 2 oktober 2010

30 spöken

Stora dottern hade sin bästa kompis här över natten, och som alltid när de är tillsammans blev det en massa pyssel och fix. Jag var ute ett ärende när de ringde och sade att de behövde vitt tyg och jag hade lämpligt nog en kasserad duk att erbjuda. När jag kom hem fick jag se skapelseverket - 28 stycken spöken, ett för vardera av klasskompisarna, som ska delas ut till Halloween. Våra två småttingar blev ju väldigt imponerade, och raskt fixade de varsitt spöke åt dem.

Härliga tjejer!

Och lilla E är ju så full av beundran för storasyster och hennes kompisar, och gulligt nog brukar hon få vara med de stora tjejerna inne på rummet så mycket som hon vill. Det är så mysigt att se hur fin kontakt syskonen har, trots nästan 10 års åldersskillnad. Finaste ungarna!

2 kommentarer:

EON Mina tre barn sa...

Sååå fina spöken!!! Härligt pyssel de kommer på tjejerna, det är så kul med kreativitet :-) Olivia är precis likadan och hittar på eget pyssel samt kan pyssla i evighet. Ska visa henne dessa spöken, för inspiration :-) Mysigt med denna syskonkärlek med, gulligt!
Jeanette m Olivia sb -99

Unknown sa...

Vilken rolig idé, det är första gângen jag ser det. Vad duktiga dom är!