söndag 29 augusti 2010

Tom Tits

Det brukar passa så bra när de två stora fyller år, en i juni och en i augusti i anslutning till sommarlovet, att åka på nån trevlig utflykt. I år ville A åka till Tom Tits. Det var ett tag sedan vi var där, och det är ju ett riktigt bra ställe när man har en skara barn med ganska stor åldersskillnad. På Tom Tits finns det något för alla!

Stormen var kul!



Och E tyckte att precis allt var skoj, som vanligt! Hon tog snabbt av sig skorna och tultade runt och var glad och nöjd.


I kapprummet hängde kepsar i långa rader.


Jag funderade på hur många kepsar och solhattar vi har blivit av med genom åren. Det blir nog en del...

Rätt knäppt, för jag som inte har haft nån inspiration att skriva, och ingen ork att rodda med bilder. Nu blev det visst lite ändå av bara farten. Njut så länge det varar! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

fart och fläng är förnamnet :)
det ser ut att vara en riktigt lyckad utflykt!!
hälsar mormor

Dina sa...

@ Mojjan aka mormor - Jejjemen! Riktigt roligt var det! Sen fick vi expresstäda på kvällen, för det är ju en speciell dag imorgon... :) Kram!

MrsW sa...

Vilken rolig idé med alla kepsar! Ha ha!

För vår del är det simglasögon som hela tiden försvinner... Inte så konstigt kanske, med simning i skolan en gång i veckan, simlektioner två gånger i veckan och så poolen minst en gång på helgen...

Unknown sa...

Jag älskade Tom Tit. Nästa gâng jag är i de trakterna sâ tar jag med mig mannen;)

Dina sa...

MrsW - ja haha simglasögon, det vet jag inte hur många vi förbrukade under de två åren vi bodde i tropikerna haha!!!

Dossis - ja, ta med mannen! Tom Tits är ett riktigt kul ställe för både barn och vuxna!